我的微博

2014年2月6日 星期四

Nature republic Aloe Vera Gel

好耐無update 個blog la...因為最近都好懶hehe
今日同大家share 一個都好既
今次係我第一次係blog 到分享有關韓國cosmetic !!!! 
近年除左留意多左韓國明星and食物 
仲有留意韓國一d 係韓國有好好review 既韓國cosmetic 
而今次想同大家分享既產品係
NATURE REPUBLIC ALOE VERA 92% SOOTHING GEL
蘆薈舒緩保濕啫喱 
Photo: 雖然蘆薈gel 好好用用途有多但係唯一既缺點係冬天唔夠保濕!
由收到盒gel 開始到以家用左差唔多一個月多d 
我發覺真係唔錯!! 
雖然話係gel 但係個質地一d 都唔似
因為本來我expect 個gel 可能會係個d 好厚好難搽好難吸收既gel 
但係nature republic lee 個完全唔係
佢係一個屬于一個非常清爽既gel and 當個gel 搽左上塊面既時候你係唔會覺得最自己係搽緊gel, 因為佢個質地好清爽+水搽到落塊面到已經好快就會吸收左
而且用少少份量就已經可以搽晒成塊面
同埋真係一盒非常multifunction 既gel!!! 
因為除左可以當cream gum 樣搽之外
仲可以當
- 保濕mask 
- hair mask
- body lotion 
- eye mask
- make up base 個人試過係化妝前用來打底d 個妝真係keep 得耐d)
舒緩晒傷既皮膚
舒緩脫毛後的敏感皮膚 (真係令到d 皮膚無gum 紅!!)
- after shaving

雖然個gel 真係好好
但係我覺得佢都係有缺點
就係冬天用既時候唔夠保濕!!!!
同埋我覺得如果你係dry skin 既朋友就唔多岩 lor 

13 則留言:

  1. 我都好似有呢款Gel喎, 咁好架咩, try下先, thx!

    回覆刪除
  2. 我都成日聽人講呢隻好好用架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係ar 真係幾好, 而且價錢都又ok 唔貴

      刪除
  3. lee 個gel 真係男女 都岩用!!

    回覆刪除
  4. Kelly 你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富資訊的生活分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結豐富不同的好玩好食資訊!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除