我的微博

2014年1月10日 星期五

HEIRS


唔知道大家有無睇過最近好hit 既韓劇 “the heris 繼承者們”??? 
認為真係幾好睇
雖然又係講 有錢仔愛上一個窮家女
但係我覺得同台灣個d 好唔同 
lee 一套係我睇既第一套韓劇!! 
我一路都韓劇既印象就停留係"大長今","藍色生死戀" and "天國的階梯
個陣真係覺得lee d 一d 都唔好睇又悶
又唔明點解d 人會話好好睇一定要追晒
不過睇晚lee 一套真係totally change my view!!!!
今次會睇lee 一套係因為好多人都係微薄話好睇 
又話李敏鎬好有型又令仔 但係真係講到我一頭暮水!!! 
因為我一個韓國演員都唔識....而我會睇係因為
f(x) KRYSTAL!!! 



睇左幾集之後終於知道邊個係李敏鎬!!!! 
又真係幾令仔有型

而且K 妹仲話我知佢係之前 係KBS world 播個套韓版流星花園個道明寺
我真係完全recognise 唔到
同我埋我覺得韓劇的OST 真係好好聽!!!
至於仲好match 個個劇情!!
好鐘意heirs ost 入面既 "MOMENT" 
係由2am Changmin唱!! 真係聽人到入心入肺 仲有



仲有 LEAN PARK 既ONLY WITH MY HEART 
每次聽都會記返起 車恩尚明明係好鐘意金嘆但係又唔鐘意又唔忍
而金嘆雖然好想保護車恩尚但係到最後都係hurt 到佢



生日倒數 D-15

1 則留言: