我的微博

2013年12月19日 星期四

waxing 初體驗

我發覺好耐都無打過blog.....可能因為最近有d 忙好多野 
but anyways 我終於都放假了!!!!!! 終於可以多少少時間做下其他
係放假之前我讀既美容班已經開始block 2 
今個block會教化妝 同waxing!!!! 
對於教化妝真係好開心好興奮!!! 
因為希望可以學到一d 新既technique 同埋我知道自己化妝同幫人地化係2回事 
不過到waxing 我就有d 擔心!!! 
因為我從來都無試過俾人wax....雖然自己都有買過個d waxing strip 返來屋企
但係到最後成盒野都係放左係到...最後bin埋 
加上好多人都會waxing 好痛!!!! so 我真係好擔心
但係原來waxing 唔係好痛!!!!!!!!!!! 
而且效果真係好過shaving 同用shaving cream好多 
仲有就唔返學都唔知, 原來shaving 係唔好ga!!!
 因為會令到d 毛變同毛孔變大
and out of gum 多種hair removal 方法 waxing 係最好!!!
當然仲有laser 可以做但唔係好多人會願意晒gum 多錢去做
老師話俾我地聽其實waxing
如果越早做睇日需要wax 既次數會越來越少
同埋需要remove 既毛都會少d!!!
個日聽完老師gum講 我一路係到os "點解當日無人gum 樣同我講ga!!!!"
等我一路都係用shaving cream
不過經過今次我我以後都會係用wax ga la!!! 
因為效果好又keep 得耐!!!! 
而且幫人wax 真係好有快感特別係peel off 個下之後見到d 毛無晒
白雪雪滑一滑

10 則留言:

  1. Merry Christmas ! 多謝你教我多d美容知識呀,咁有冇話邊隻wax好,同係咪咩部位都可以?

    回覆刪除
    回覆
    1. merry christmas (雖然遲左d!), 我都係share 我知道個d希望大家都岩用!! or 可以一齊交流
      其實無咩邊隻最好邊隻最唔好都係好睇自己鐘意同買覺得邊隻好lor, 我自己就用veet (唔知香港有無lee 個牌子)
      wax 所以部位都可以用但係有d 部位用既時候要小心因為如果太大力既話會整魚d 皮膚

      刪除
    2. 香港有veet呀!不過唇上即人中有墨常長出毛好肉酸記入,而家用剃刀剃咋,唔知用wax得唔得呢!

      刪除
    3. 唔好用剃刀剃 d 毛會越來越粗ga 而且要成日剃之後就會好似男人gum ga la!!!! wax 當然用得係唇上la!!! 有尊門for 唇上既wax

      刪除